vrijdag 8 januari 2010

Morgen zaterdag 9 januari gaan we naar Brussel voor een paar wandelkaarten en naar Mechelen voor een bezoekje aan het Genootschap.
We hebben zelf al eens zitten rekenen hoeveel dagen de tocht is (ongeveer 3300 km), en hoeveel rustdagen ik kan nemen.
Een precieze planning wil ik echter niet maken. Ik wil nú nog niet vastleggen waar en wanneer ik een rustdag wil (zal) nemen. Mensen die me willen vervoegen om een stukje mee te stappen, zullen dus aangewezen zijn op de blog.
Op zaterdag 27 februari gaan we naar Brugge voor de zegen en de geloofsbrieven. Dat blijkt voor België ook de officiële start te zijn van het Heilig Jaar.
Het wordt alsmaar spannender.

3 opmerkingen:

  1. hallo bert,
    eerst en vooral veel succes met je onderneming,
    3300km is niet niets,hopelijk zien we mekaar in zevenkerke voor de pelgrimszegen.
    ik vertrek op 1 maart de camino frances in st jean de port voor 750 km.
    zie ook mijn blog op seniorennet (laat danny maar lopen)
    groeten en buon camino danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk ook tot de 27ste februari. Ik hou het op de tocht van Sevilla naar Compostella.
    Spannend zal het zeker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zitten dan ook in de Vlaanders met als doel Brugge. Misschien zien we elkaar op de reismarkt.
    groetjes,

    Zitt

    BeantwoordenVerwijderen